Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych Klientów oraz w związku z chęcią zwiększenia bezpieczeństwa e-zakupów w okresie pandemii koronowirusa, wprowadzamy nową formę dostawy zamówień w formie paczkomatów, która będzie realizowana za pośrednictwem firmy InPost.
Wygodnie i bezpiecznie z PACZKOMATEM InPost
Wybór opcji dostawy za pośrednictwem Paczkomaty InPost to odbiór zamówienia w dowolnym paczkomacie 24/7. Przesyłka dostarczana jest do jednego z wielu paczkomatów w Polsce przez firmę InPost. Wystarczy wybrać jedno z 4800 urządzeń paczkomatowych, w którym można wygodnie odebrać swoje zamówienie. Paczkomaty działają przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, co zdecydowanie ułatwi odbiór przesyłki w najbardziej dogodnym terminie oraz BEZPIECZNIE, mając na uwadze rozprzestrzenianie się epidemii koronowirusa.
WYBIERZ SWÓJ PACZKOMAT W KOSZYKU ! ŁATWO I BEZPIECZNIE !
Po dodaniu produktów do koszyka, przejdż do kasy, a następnie wybierz w koszyku paczkomat, w którym chcesz odebrać zamówienie.
Paczkomat czy POP?
Paczkomat InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania i nadawania paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu - wygodnie, po drodze, w dogodnym dla Ciebie miejscu i czasie. Paczkomaty zwykle zlokalizowane są w łatwo dostępnych miejscach, dogodnych lokalizacjach, np. przy centrach handlowych, na stacjach benzynowych oraz w okolicy węzłów komunikacyjnych.
Punkt Obsługi Paczek (POP) to alternatywne miejsce, gdzie Klient może odebrać swoją paczkę. Pukty takie zlokalizowane są zwykle w punktach handlowych lub/i usługowych.
Pełną listę aktualnie działających Paczkomatów i Punktów Obsługi Paczek możesz znaleźć tutaj: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat Pełny wachlarz dogodnych miejsc odbioru zamówień dostępny już teraz w Mundurowy24.pl
W związku z rozprzestrzenianiem się pandemii koronowirusa
szczególnie POLECAMY bezpieczne odbiory w Paczkomatach!
Jak odebrać paczkę w paczkomacie?
Odbiór paczki w paczkomacie odbywa się na dwa sposoby:
Sposób 1: Odbierz z kodem QR lub z kodem odbioru w trzech prostych krokach
- Zaczekaj na powiadomienie
W momencie nadania paczki przez nadawcę, otrzymasz specjalny komunikat mailowy oraz powiadomienie w aplikacji. Kolejne powiadomienie otrzymasz w chwili dostarczenia przesyłki do Twojego Paczkomatu. Będzie ono zawierało kod odbioru (6 cyfr) oraz kod QR. Zachowaj je, by móc odebrać paczkę!
- Podejdź do Paczkomatu i zeskanuj kod QR,
przesłany w wiadomości lub w aplikacji. Wystarczy, że wybierzesz opcję Odbierz paczkę i przyłożysz otrzymany kod QR do czytnika. Paczkę możesz odebrać również podając na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru (6 cyfr), zamieszczony w wiadomości/powiadomieniu.
- Wyjmij paczkę
Skrytka z Twoją paczką otworzy się. Gotowe! Nie zapomnij zamknąć drzwiczek.
Sposób 2: Odbierz z aplikacją InPost Mobile w trzech prostych krokach
- Odbierz powiadomienie w aplikacji
W chwili dostarczenia przesyłki do Twojego Paczkomatu, otrzymasz powiadomienie w aplikacji.
- Otwórz skrytkę zdalnie
Podejdź do Paczkomatu, a w aplikacji wybierz opcję „Otwórz skrytkę”. Nie musisz niczego potwierdzać na ekranie maszyny!
- Wyjmij paczkę
Skrytka otworzy się, uwalniając Twoją paczkę. Gotowe! Nie zapomnij zamknąć drzwiczek.
Przesyłka paczkomatowa za pobraniem? – TAK, to możliwe.
W paczkomacie możliwy jest także odbiór przesyłki za pobraniem, wówczas można zapłacić bezpośrednio w Paczkomacie za pomocą karty płatniczej. UWAGA! Większość maszyn posiada czytnik kart, ale nie wszystkie!!! W trosce o bezpieczeństwo każdy z Paczkomatów jest monitorowany, co zwiększa bezpieczeństwo transakcji.
Płatność kartą
Część Paczkomatów jest wyposażonych w terminale płatności, dzięki czemu za zakupy zapłacisz łatwo kartą. Zrobisz to w kilku prostych krokach:
Zamawiasz wysyłkę towaru za pobraniem do Paczkomatu.
W momencie umieszczenia przesyłki w maszynie, otrzymujesz kod. W przypadku przesyłek pobraniowych kod ten nie wystarczy jednak do odbioru przesyłki – wszak trzeba ją najpierw opłacić. Powinieneś więc…
...udać się do Paczkomatu, gdzie rozpoczynasz – jak zawsze – od podania swojego numeru telefonu.
W tym momencie maszyna prosi Cię o podanie wspomnianego kodu. Wpisujesz go i przechodzisz do poleceń wydawanych na ekranie terminala płatności.
Po opłaceniu przesyłki, skrytka się otwiera.
Płatność przelewem (PayByLink)
Twoja karta nie działa, ale masz środki na koncie i chcesz dokonać przelewu? Da się i tak. Jak zapewne wiesz, o możliwości odbioru przesyłki informujemy również poprzez wiadomość mailową. Jeśli oczekująca przesyłka jest paczką pobraniową, to w tymże mailu znajdziesz link do szybkiej płatności. Chodzi o tzw. przelewy PayByLink – po kliknięciu w odpowiedni odnośnik, będziesz miał możliwość zalogowania się do strony Twojego banku, gdzie formularz zlecenia przelewu automatycznie wypełni dane potrzebne do jego zatwierdzenia (w tym kwotę pobrania). Opłacasz i… po zaksięgowaniu wpłaty otrzymujesz kod odbioru, z którym możesz udać się do maszyny.
Uwaga: usługa PayByLink oferowana jest przy współpracy z eCard. To właśnie eCard odpowiada za bezpośrednią współpracę z bankami. Może zdarzyć się, że akurat Twój bank będzie na liście „wyszarzony”. Spróbuj wówczas dokonać płatności kilka godzin później – być może Twój bank wróci wówczas na listę banków obsługiwanych przez eCard.
Dostępne metody płatności za przesyłki pobraniowe - akceptowane są płatności kartami płatniczymi (VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro) oraz przelewami bankowymi wybranych banków: Bank BPH S.A. (Przelew z BPH), ING Bank Śląski S.A. (Płać z ING), Bank PEKAO S.A. (Pekao24przelew), BZ WBK S.A. (Przelew24), Alior Bank S.A. (Płacę z Alior Bankiem), Alior Bank S.A. (T-Mobile Usługi Bankowe), Bank Ochrony Środowiska S.A. (Płać z BOS), Deutsche Bank PBC S.A. (db Transfer), Plus Bank S.A. (Płacę z Plus Bank), Bank Pocztowy S.A. (e-transfer Pocztowy24).
Mamy nadzieję, że nowe formy dostawy odpowiedzą na dziesiejsze potrzeby naszych Klientów.
Zapraszamy na zakupy i zachęcamy do wyboru bezpiecznych form dostawy.